PILEGRIMSLEDEN GJENNOM VESTFOLD

Åpent møte på Øvre Myra / låven mandag 18. november kl 18.00 – 20.00.

Tema: Pilegrimsleden gjennom Vestfold / Sandefjord ved rådgiver i Kulturarv Vestfold, arkeolog Cathrine Stangebye Engebretsen.

MERKET PILEGRIMSLED: Cathrine Engebretsen (til venstre) og Ellen Eriksen er glade for at Vestfold nå kan by på en egen, merket pilegrimsled til innbyggere og turister. (TB) Foto: Vestfold fylkeskommune

Vestfoldleden er godkjent som en del av den nasjonale pilegrimsleden, St. Olavsvegene, som går til Trondheim. Nå skal 110 km med pilegrimsled gjennom Vestfold merkes med over 800 turskilt.

1 svar til PILEGRIMSLEDEN GJENNOM VESTFOLD

1. Trine Frey sier:

Hei
    Er det en måte å få kart og opplysninger om Vestfoldleden?
    Fant denne historien på nettet
    På forhånd takk