Innholdsrikt årsmøte mandag 29. februar på Øvre Myra

En stolt leder, Gunlaug Riis Aakerholt, ønsket over 40 frammøtte velkommen til årsmøte i lagets jubileumsår. I velkomsttalen minnet hun om lagets mange varierte aktiviteter i 2016. Deretter overlot hun ordet til Håkon Berg Jensen som ledet møtet gjennom årsmøtesakene og deretter til valgkomiteens Harald Fevang og Svein Ingebretsen som ledet valget.IMG_1083

Som seg hør og bør ble avtroppende medhjelpere takket for lang og tro tjeneste for laget.

IMG_1095Etter bevertningen fortalte Øystein Rismyhr mange interessante historier og viste bilder fra boka si «Bygdeliv i gamle dager».

Underholdningen for kvelden var flott korsang av Kodalkoret 3243. IMG_1092Tilfeldighetene ville ha det til at et av korets medlemmer, Roger Davidsen, ble tildelt æresmedlemskap i Sandar Historielag for sine svært aktive og produktive 11 år som styremedlem fra 2000 til 2011 samt som en stor bidragsyter og forfatter av adskillige kulturminner og lokalhistoriske bøker. Vi gratulerer med en høyst fortjent utmerkelse!

Dette innlegget ble publisert i Nyheter. Bokmerk permalenken.