Alle felles aktiviteter avlyses inntil videre på grunn av fare for spredning av Koronaviruset.

Til medlemmene av

Sandar Historielag

Fra i går, 12.03.2020 kl. 18.00 ble det av myndighetene innført strenge restriksjoner på foreningsaktivitet i  Norge.

Helsedirektoratet har besluttet forbud mot og stenging av:

• Kulturarrangementer
  • Idrettsarrangementer og organisert idrettsaktivitet både innendørs og utendørs
  • Alle virksomheter i serveringsbransjen, med unntak av serveringssteder der det foregår servering av mat, det vil si kantiner og spisesteder som kan legge til rette for at besøkende kan holde minst 1 meters avstand.
  • Servering av mat skal ikke skje som buffet. Serveringsbransjen omfatter restaurant, bar, pub og uteliv.
  • Treningssentre
  • Virksomheter som tilbyr frisørtjenester, hudpleie, massasje og kroppspleie, tatovering, hulltaking(piercing) og liknende
  • Svømmehaller, badeland og liknende

Vennligst følg med på Facebook- og hjemmesiden vår. Der vil vi informere om når aktivitetene starter opp igjen.

For Sandar Historielag
Arne W. Gregersen, leder