Øvre Myra / Utleie

Velkommen til husmannsplassen Øvre Myra, Schanches gate 24, 3211 Sandefjord.

Presentasjon Øvre Myra

Historielaget eier halvparten av den gamle husmannsplassen Øvre Myra sammen med Foreningen Gamle Sandefjord. Her avholder foreningene sine møter. Stedet er også et lokale som leies ut jevnlig til en rekke andre foreninger samt private selskaper og arrangementer.

Husmannsplassen Øvre Myra er fra ca. 1770 og tilhørte Sandar prestegård. Den ble sist bebodd av vognmann Peder Hansen Myra som døde i 1973. Foreningene kjøpte plassen av Ingrid Myhra i 1989.

c3b8vre-myra-utleie-1

2 IMG_8529 MYRADAGEN Øvre Myra

6 svar til Øvre Myra / Utleie

1. Gunlaug sier:

Må få med bilder fra hvordan lokalene ser ut innvendig

2. Jan Faye Braadland sier:

For oss som er nye i byen: hva er adressen til Øvre Myra?

3. Stine Sørensen sier:

Hei!

Fjorden Sanitetsforening ønsker å leie Øvre Myre til ett medlemsmøte 29.april fra kl.18.00.

4. Julie sier:

Hei! Vi er en russegruppe fra Sandefjord og vi lurte på om det var noe mulighet for å ha slippfest hos dere?😊 Vi skal ha slipp høsten 2022!

5. David Schroeder sier:

Hei!
    Vi ønsker å leie Øvre Myre til ett bursdag 29 Juni.